19 Mart 2013 Salı

Şanslı(mı)sınız

Adını daha önce duyduğunuz ama düşmanınıza bile konduramadığınız ölümcül bir hastalık kardeşinizin başına geldi mi?

Bırakın hayatı, kendisini bile tanıyamadığı 18 yaşındaki kardeşinize kanser teşhisi koyuldu mu?

O kardeşinizi daha önce adını duyduğunuz ama yolunu bile bilmediğiniz bir hastaneye yatırmak zorunda kaldınız mı?

Bilmediğiniz bir hastanede, bilmediğiniz bir semtte sabahın 04:00'ünde kan aradınız mı hiç?

Kanser olduğunu öğrenen kardeşinizin hayattan beklentisi kalmayıp, tedaviyi reddederek hastaneden kaçmaya çalışırken hastanenin bahçesinde yakaladınız mı hiç?

Kardeşinizin gözlerinin içine bakarak yalanlar söyleyip, yeminler ettiniz mi hiç?

'5 gün ömrü kaldı' diye kardeşinizin odasına tenezzül edip gelmeyen doktorun gırtlağını sıkıp, 5.kattan aşağıya atmaya kalktınız mı hiç?

Kardeşiniz, 'bugüne kadar yaptıkların için çok teşekkür ederim abi' deyip kucağınızda can verdi mi hiç?

Ve daha hayatının baharında olan 18 yaşındaki kardeşinizi kendi ellerinizle toprağa koydunuz mu hiç?

*************************************

Yukarıdaki soruların toplu cevabı sizin için 'hayır' ise, çok şanslısınız. 

Siktir edin banka borçlarınızı, siktir edin cebinizde paranızın olmamasını.

Gidin sarılın kardeşlerinize, annenize, babanıza, ailenize.

Ve Allah'a şükredin, ailenizin sizinle olmasına....

3 yorum:

  1. keşke demeden önce sahip olduklarımızın değerini bilelim...

    YanıtlaSil
  2. Birader saat 02:51 ve uyuyan kardeşimi öptürdün bana. Başın tekrar ve tekrar sağolsun.

    YanıtlaSil
  3. ah be abi. sabah sabah yine dertlendim. hiç tanımadım, seni de görmüşlüğüm yok. kardeşinin yaşadığı zamanı da bilmem ama içimi çok acıtıyor be. kimin canı acımaz ki? ben babaannemi 90 yaşında uğurlarken az gelmişti bana, senin halini düşünemiyorum bile. mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil